• Tutvuge meie uue taha kinnitatud pagasihoidikuga Thule Arcos!
Lood

Pedro Olivia unistuste seiklus

Pedro Olivia, kellele meeldib süstaga kärestikel seigelda, jagab oma parimaid veeseiklusi.

Aastatepikkuse reisimise käigus olen saanud teada uutest kultuuridest ja keskkondadest, millega seoses on mul olnud õnne kogeda palju hämmastavaid kogemusi.

Kuid veeseiklused on midagi erilist. Minu jaoks on vesi element, mis annab mulle elu. Olenemata sellest, kas supelda meres, hüpata süstalt kosest alla, surfata lauaga või lihtsalt imetleda tuules õõtsuvat lohesurfarit, on just need hetked, mis mind köidavad ja pakuvad mulle täielikku rahulolu.

Nendesse kohtadesse varustuse transportimine, veepiiril peatumine ja vette hüppamine on omamoodi teraapia. See liidab meid loodusega.

Siin on kolm minu lemmikseiklust: Paapua Uus-Guinea, Antarktika ja India.

Paapua Uus-Guinea

Kõige väljakutsuvam seiklus leidis aset Berimani jõel Paapua Uus-Guineas. Uurisime väikese kajakisõitjate grupiga üle 1000 meetri sügavusi kanjoneid, mis on ilmselt minu elu kõige riskantsem ja ohtlikum kogemus.

Pärast Paapua Uus-Guineasse saabumist tegime mitu päeva ettevalmistusi meie tänaseni kõige väljakutsuvamaks seikluseks. Ben Stookesberry, Chris Korbulic, Ben Marr ja mina tegime Berimani jõe ajaloos esimese ja ainsa laskumise. See on maailma üks eraldatumaid paiku.

Pedro Oliva's Dream Adventure

Olime 1000 meetri kõrgusel kanjonis kinni 13 päeva teadmata, mis meid ees ootab. Läksime mööda kärestikke ja koski alla, peas pidev mõte, et varsti võime eluga hüvasti jätta.

Sellistes äärmuslikes tingimustes elus püsimiseks oli vaja olla ääretult tähelepanelik ja see nõudis tugevat pingutust, mis väsitas meid füüsiliselt ja vaimselt. Nahast toituvad bakterid, kes söövad liha verele, tekitasid meie jalgadele infektsioone. Nägime loomi, keda teadlased pole veel avastanud ja kohtusime kohalike kogukondadega, kes elavad täielikus eraldatuses. Mitmeid kordi surmaga silmitsi seistes, olime sunnitud tegelema oma sisemiste hirmudega ja seda kõike hingematva maastiku taustal.

Antarktika

Antarktikast tegi reisi enam kui meeldejäävaks põnev mereelustik ja hiiglaslikud liustikud. Hüppamine süstaga jäemäelt jäemäele ja liuglemine meres koos hiiglaslike ning sõbralike vaaladega, tegid sellest ekspeditsioonist unistuste reisi.

Pedro Oliva's Dream Adventure

Mul võttis kümme päeva aega, et Drake'i väina kaudu üle ookeani minna. See on väike veepiir, mis eraldab Lõuna-Aafrikat Antarktikast. Olime seal 45 päeva ja saime kõige mitmekesisemate seikluste osaliseks. Me hüppasime süstaga alla kosest, ületasime mere, kõndisime jäisel mandril, külastasime erinevaid teadusjaamu ja lasime alla tohututest jäämägedest.

Antarktika on kõige põnevam koht maa peal. See paneb meid looduse kolossaalsuse ja jõulisuse ees tundma väiksena, aga samas sunnib see aru saama ja imetlema maailma nähtusi.

India

Kui ma peaksin valima kõigi oma veeseikluste vahel, siis valiksin India.

Asukohaga maakera südames on Indial imeline energia ja üks sõbralikumaid ühiskondi, mida olen kunagi näinud. See on koht, mida kutsun hellitavalt maailma südameks.

Enne kui saime nautima hakata toredat seiklust mööda jõevoolu India ja Hiina piirilt alla laskudes, sõitsime autoga mööda Indiat üle 7000 km, külastades kõige suursugusemaid pühasid kohti. Meie reisid olid täis seiklusi, kultuuri ja spirituaalsust. Mul tekkis järk-järgult järjest intiimsem side Gangese jõega, alates meie saabumisest lärmakalt elavasse New Delhi linna, kuni meie külastusretkedeni Taj Mahali ja teistesse India pühadesse paikadesse.

Pedro Oliva's Dream Adventure

Vaimsus, viirukilõhn ja minu kokkupuude India sümboli, hiiglasliku Gangese jõega, andsid mulle usku ja lootust. Sain tõdeda, et isegi kõige saastatumas ja keerulisemate tingimustega kohas on naeratavad näod ümberringi, kus puhastumine on võimalik ja seega säilib ka usk paremast maailmast.

Hiina ja India piiril laskusime alla puhtaid ning jäiseid jõgesid mööda, mida ümbritsesid lopsakad metsad. Hiina ja India segunenud tunnusjoontega inimeste nägemine oli haarav, see oli suurejooneline kultuuriline sulandumine. Aerutasime mööda vapustavatest mägedest ja ilma riskimata läbi väljakutsuvate jõgede. Sellistel vetel aerutamine tekitab võimsa tunde. Süsta pardal möödus päevi, kus vähese toidu kompenseeris tohutu sisemine rahulolu. Telkimine eraldatud perede läheduses, kes elasid mägedes kõige lihtsakoelisemat elu, tekitas minus suurt rahuldust.

Tutvuge lähemalt
Paddle & Surf

Seiklus algab veepiiril.

Tiik, järv või meri? Võtke SUP-laud, surfilaud või süst kaasa ja minge vette!
Kayaking for beginners

Süstasõit algajatele

Nautige vett meie nõuannete ja nippide abil!
How to Paddle Board - SUP Tips for Beginners

Kuidas kasutada aerusurfilauda - SUP näpunäited algajatele

Saate minna vette kasutades neid lihtsaid näpunäiteid, kuidas aerusurfilaual püsti seista.